نحوه ارتباط طرفین با هم

1- روش ارتباطی مستند شرکت با خریدار، آدرس ایمیل خریدار که حساب کاربری وی در پرتال کاربران ثبت شده است، خواهد بود.

2- سرویس دهی در مهتاآنلاین بر پایه احترام متقابل صورت میگیرد و طرفین موظف به حفظ عفت کلام در ارتباط با یکدیگر میباشند. درصورت هرگونه بی احترامی از طرف کاربر شرکت موظف است سرویس دهی به کاربر را متوقف نماید.

3- روش ارتباطی مستند خریدار با شرکت، ثبت تیکت در پرتال پشتیبانی با دریافت شماره پیگیری تیکت و یا ارسال نامه و دریافت رسید کتبی از شرکت خواهد بود.

4- استفاده از ایمیل برای تسهیل انجام کار مقدور بوده لیکن روش مستند در موارد شبهه انگیزبرای خریدار محسوب نمی گردد.


5- شرکت مسئولیتی نسبت به تبعات وخسارات وارد بر خریداری که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را از طرق معتبر به اطلاع شرکت نرسانده است ندارد.

6- هرگونه ارائه تضمین در مورد سرویس از هر طریقی بجز تیکت های پشتیبانی و همچنین موارد مندرج در وب سایت رسمی شرکت فاقد اعتبار بوده و اعتراضات در صورت عدم مغایرت مسموع نخواهد بود.

 
  • 1 användare blev hjälpta av detta svar
Hjälpte svaret dig?

Relaterade artiklar

قوانین، امنیت و حریم خصوصی

سرویس خدمات میزبانی مهتاآنلاین با سابقه چندین ساله در این زمینه پس از گذشت سال ها همچنان در پی...

انقضاء و تمدید خدمات

پس از تاریخ خرید یک سرویس در دوره های زمانی 15، 7، 3 و1 روز مانده با انقضا سرویس ایمیل یادآور...

بازگشت وجه

طبق قوانین حاکم بر سرویس دهی وزارت صنعت، معدن و تجارت اکثر سرویس های ارائه شده می بایست دارای...

بدهی ها

شرکت با اعلام و اخطار قبلی در خصوص تسویه بدهی های معوق حق قطع سرویسی که خریدار برای آن بدهکار است...

قوانین تحویل خدمات

1- پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن سرویس خریداری شده ظرف 2 الی 24 ساعت...