قوانین، امنیت و حریم خصوصی

سرویس خدمات میزبانی مهتاآنلاین با سابقه چندین ساله در این زمینه پس از گذشت سال ها همچنان در پی امنیت و آسایش کاربران خود در زمینه سرویس خریداری شده بوده و رضایت کاربران این مجموعه را رضایت خویش می داند، لذا در پی این امر مهم مهتاآنلاین (که از این پس شرکت خوانده می شود) و خریدار (که از این پس کابر نامیده می شود) می بایست در چارچوب وظایف خود طبق قوانین عمل کرده و پیرامون استفاده و سرویس دهی خویش پاسخگو باشند.

توضیحات:
1- کاربر با تیک زدن گزینه "قوانین را خوانده ام و میپذیرم" در هنگام ثبت سفارش متعهد می گردد که تمامی قوانین استفاده از سرویس را پذیرفته و به آنها احترام میگذارد.
2- شرکت با خرید هر کاربر موظف است تا پایان دوره تمدید به کاربر سرویس دهی کند.
3- توافق حاصله بین شرکت و کاربر تا زمانی که کاربر سرویس خود را تمدید نماید ادامه دارد.

حریم خصوصی:
1- کاربر موظف است در هنگام عضویت اطلاعات کاربری خود را به صورت صحیح وارد نماید، در صورتی که خلاف این امر ثابت گردد شرکت حق مسدود سازی تمامی سرویس های کاربر را تا زمان اصلاح مشخصات کاربری به صورت صحیح و در صورت لزوم تایید و معتبرسازی به روش های مختلف را دارد.
2- شرکت موظف است تمامی اطلاعات کاربر اعم از مشخصات فردی، اطلاعات تماس، گذرواژه کاربران را نزد خود نگاه داشته و از عمومی ساختن آنها خودداری کند.
3- شرکت موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده ها و نرم افزارهای موجود در سرویس خریدار می باشد و همچنین آنرا در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.
4- شرکت مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی ازنرم افزارها، application ها ویا برنامه های مورد استفاده خریدار ندارد.
5- شرکت با تدابیر امنیتی خود مسئول حفظ امنیت پایه سرویس های خود می باشد.
تبصره 1:
در صورت درخواست کتبی ارگان ها و مراجع قضایی مهتاآنلاین اختیار ارائه دادن اطلاعات مذکور را دارد.

امنیت اطلاعات:
از آنجا که سرویس های ارائه شده در شرکت برپایه خدمات آنلاین بوده لذا یکی از دغدغه های موجود امنیت اطلاعات کاربری بوده که در این امر می بایست تعهداتی صورت گیرد.
1- گرفتن نسخه پشتیبان تماما بر عهده کاربر است و در دوره های زمانی مختلف کاربر می بایست نسبت به ایجاد نسخه پشتیبان اقدام نماید.
2- شرکت موظف می گردد تمام تلاش خود را مبنی بر حفاظت سلامت قطعات بکار گیرد.
3- شرکت مسئولیتی در قبال پشتیبان گیری از سرویس کاربر ندارد.
4- شرکت تلاش خود را برای حصول بالاترین سطح امنیت ممکن برای حساب آنلاین خریداران انجام می دهد از اینرو شرکت نسبت به اموری که در حیطه مسئولیت خریدار از لحاظ نگهداری امنیت حساب خود می باشد مسولیتی ندارد.
5- کاربر موظف است پس از تحویل سرویس گذرواژه های موجود را تغییر دهد، شرکت هیچگونه وظیفه ای در قبال موارد مرتبط با گذرواژه سرویس ها بر عهده نخواهد داشت.
6- کاربر موظف است در صورتی که به هردلیلی گذرواژه خود را در اختیار بخش پشتیبانی قرار داده است پس از رفع مشکل گذرواژه خود را تغییر دهد.

7- در سرور مجازی بعد از تحویل اطلاعات ورود به سرویس تمامی مسئولیت حفظ امنیت سرویس بر عهده خریدار بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال هک یا از دست رفتن اطلاعات موجود بر روی سرور را ندارد.

8- از آنجا که هاست و سرور مجازی جای امنی برای نگهداری اطلاعات حساس (اطلاعات بانکی، اطلاعات مالی، اطلاعات مهمی که نسخه پشتیبان دیگری از آن ها ندارید و...) نیست، تمامی مسئولیت نگهداری اطلاعات حساسی که ممکن است به هر نحوی مورد سو استفاده قرار گیرد بر عهده خریدار است.

تبصره2:
مواردی همچون صدمات وارده بر سخت افزار امری طبیعی در سرویس دهی آنلاین می باشد و لذا از حیطه اختیارات شرکت خارج می باشد و شرکت مسئولیتی در قبال آن ندارد.

کاربر موظف میگردید در دوره های زمانی 15 روزه قوانین را مورد بازبینی قرار داده و از تغییرات آن مطلع گردد.

  • 2 کاربر این را مفید یافتند
آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

مقالات مربوطه

انقضاء و تمدید خدمات

پس از تاریخ خرید یک سرویس در دوره های زمانی 15، 7، 3 و1 روز مانده با انقضا سرویس ایمیل یادآور...

بازگشت وجه

طبق قوانین حاکم بر سرویس دهی وزارت صنعت، معدن و تجارت اکثر سرویس های ارائه شده می بایست دارای...

بدهی ها

شرکت با اعلام و اخطار قبلی در خصوص تسویه بدهی های معوق حق قطع سرویسی که خریدار برای آن بدهکار است...

قوانین تحویل خدمات

1- پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن سرویس خریداری شده ظرف 2 الی 24 ساعت...

تعاریف

خریدار کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به خرید و پرداخت هزینه سرویس می نماید....