تغییرات فنی

شرکت حق انجام تغییرات فنی، سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه ای را در سرویسهای ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار را تحت تاثیر قرار می دهد شرکت موظف است از یک روز تا یک ماه قبل از اعمال تغییرات ، از طریق وب سایت شرکت، پرتال کاربران یا پرتال پشتیبانی ویا ارسال خبر نامه به آدرس Email خریداران اطلاع رسانی نماید. خریدار موظف است خود را با این تغییرات سازگار نماید.

هرگاه به دلیل موارد ضروری، شرکت امکان اطلاع رسانی را از دست بدهد ویا فوریتهای فنی وی را ناچار به این امر نماید مسئولیتی برای اطلاع رسانی زمان ونحوه تغییرات نخواهد داشت ضمناخریدار به شرکت وکالت می دهد تا درزمان مورد نیاز در جهت بهبود سطح کیفی سرویس اقدام به انجام فعالیتهای سخت افزاری و نرم افزاری روی سرورهای اختصاصی و سرویسهای میزبانی آن نماید.
  • 1 Utilizadores acharam útil
Esta resposta foi útil?

Artigos Relacionados

قوانین تحویل خدمات

1- پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن سرویس خریداری شده ظرف 2 الی 24 ساعت...

انقضاء و تمدید خدمات

پس از تاریخ خرید یک سرویس در دوره های زمانی 15، 7، 3 و1 روز مانده با انقضا سرویس ایمیل یادآور...

بازگشت وجه

طبق قوانین حاکم بر سرویس دهی وزارت صنعت، معدن و تجارت اکثر سرویس های ارائه شده می بایست دارای...

فعالیتهای غیر مجاز خریدار

تخطی از هر یک از شرایط درج شده در ذیل موجب تعلیق سرویس می شود. مهتاآنلاین تنها تشخیص دهنده تخطی...

پذیرش قوانین

با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت شرکت، خریدار قوانین شرکت را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء...