تغییرات فنی

شرکت حق انجام تغییرات فنی، سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه ای را در سرویسهای ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار را تحت تاثیر قرار می دهد شرکت موظف است از یک روز تا یک ماه قبل از اعمال تغییرات ، از طریق وب سایت شرکت، پرتال کاربران یا پرتال پشتیبانی ویا ارسال خبر نامه به آدرس Email خریداران اطلاع رسانی نماید. خریدار موظف است خود را با این تغییرات سازگار نماید.

هرگاه به دلیل موارد ضروری، شرکت امکان اطلاع رسانی را از دست بدهد ویا فوریتهای فنی وی را ناچار به این امر نماید مسئولیتی برای اطلاع رسانی زمان ونحوه تغییرات نخواهد داشت ضمناخریدار به شرکت وکالت می دهد تا درزمان مورد نیاز در جهت بهبود سطح کیفی سرویس اقدام به انجام فعالیتهای سخت افزاری و نرم افزاری روی سرورهای اختصاصی و سرویسهای میزبانی آن نماید.
  • 1 Kasutajad peavad seda kasulikuks
Kas see vastus oli kasulik?

Seotud artiklid

محدوده استفاده از منابع در سرویس های میزبانی وب

- در سرویس های سرورمجازی کاربر حق استفاده از منابع خود به میزان خریداری شده را دارد.در استفاده از...

تغییرات مالکیت

کاربر میتواند سرویس خود را در صورت نیاز به حساب کاربری شخص دیگری در شرکت منتقل کند که این امر...

قوانین تحویل خدمات

1- پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن سرویس خریداری شده ظرف 2 الی 24 ساعت...

خسارت و رفع مسئولیت

- خدمات مهتاآنلاین به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها...

قوانین خاص دامنه

- تمديد يك دامنه تاريخ گذشته در صورت امکان تمدید ، ممکن است دارای جریمه تاخیر نسبت به تعرفه عادی...