قوانین تحویل خدمات

1- پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن سرویس خریداری شده ظرف 2 الی 24 ساعت کاری، مراتب از طریق ایمیل مندرج در پروفایل ویا برگه سرویس به خریدار اطلاع داده می شود. عدم دسترسی خریدار به آدرس ایمیل مانع تحویل سرویس نمی گردد.
2- خریدار در صورتیکه در بازه زمانی حداکثر زمان تحویل، ایمیل مذکوررا دریافت ننماید موظف است حداکثر 12 ساعت پس از پایان زمان تحویل مجاز بصورت کتبی وبا امضا نامه، مراتب را به بخش فروش شرکت اعلام نماید.

3- در صورت بروز شرایط ویژه فنی ویا محدودیتهایی که تحویل در زمان مقرر آن انجام نشود، شرکت مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا 2برابر خواهد بود.

4- خریدار موظف به اعلام شرایط مصرف خود می باشد. در مورد نمایندگان، نماینده موظف به اعلام تعداد وب سایتهای خود و همچنین وضعیت مصرف در پیش از خرید است. لذا شرکت  تعهدی نسبت به نقض این موضوع ندارد و تحویل سرویس درصورت عدم تحقق شرایط منتفی تلقی میگردد

5- شرکت مسئولیتی در قبال عدم استفاده خریدار از سرویس خریداری شده وتحویل شده ندارد.

6- سرویسهای مرتبط با دامنه ای که توسط شرکت ثبت ویا تمدید نشده اند ونزد ثبت کننده دیگری می باشند در هنگام پرداخت فاکتور تحویل شده فرض می گردند.
  • 2 Користувачі, які знайшли це корисним
Ця відповідь Вам допомогла?

Схожі статті

انقضاء و تمدید خدمات

پس از تاریخ خرید یک سرویس در دوره های زمانی 15، 7، 3 و1 روز مانده با انقضا سرویس ایمیل یادآور...

خسارت و رفع مسئولیت

- خدمات مهتاآنلاین به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها...

تغییرات فنی

شرکت حق انجام تغییرات فنی، سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه ای را در سرویسهای ارائه شده دارد. در...

مسئولیت خریدار

- خریدار موظف است در هنگام ثبت نام اطلاعات کاربری را به صورت صحیح وارد نماید، در صورت تغییر و یا...

قوانین خاص سرورمجازی

سرور های مجازی تخلفات:سرورهای مجازی برای خدمات ارسال ایمیل...