قوانین تحویل خدمات

1- پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن سرویس خریداری شده ظرف 2 الی 24 ساعت کاری، مراتب از طریق ایمیل مندرج در پروفایل ویا برگه سرویس به خریدار اطلاع داده می شود. عدم دسترسی خریدار به آدرس ایمیل مانع تحویل سرویس نمی گردد.
2- خریدار در صورتیکه در بازه زمانی حداکثر زمان تحویل، ایمیل مذکوررا دریافت ننماید موظف است حداکثر 12 ساعت پس از پایان زمان تحویل مجاز بصورت کتبی وبا امضا نامه، مراتب را به بخش فروش شرکت اعلام نماید.

3- در صورت بروز شرایط ویژه فنی ویا محدودیتهایی که تحویل در زمان مقرر آن انجام نشود، شرکت مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا 2برابر خواهد بود.

4- خریدار موظف به اعلام شرایط مصرف خود می باشد. در مورد نمایندگان، نماینده موظف به اعلام تعداد وب سایتهای خود و همچنین وضعیت مصرف در پیش از خرید است. لذا شرکت  تعهدی نسبت به نقض این موضوع ندارد و تحویل سرویس درصورت عدم تحقق شرایط منتفی تلقی میگردد

5- شرکت مسئولیتی در قبال عدم استفاده خریدار از سرویس خریداری شده وتحویل شده ندارد.

6- سرویسهای مرتبط با دامنه ای که توسط شرکت ثبت ویا تمدید نشده اند ونزد ثبت کننده دیگری می باشند در هنگام پرداخت فاکتور تحویل شده فرض می گردند.
  • 2 Los Usuarios han Encontrado Esto Útil
¿Fue útil la respuesta?

Artículos Relacionados

قوانین، امنیت و حریم خصوصی

سرویس خدمات میزبانی مهتاآنلاین با سابقه چندین ساله در این زمینه پس از گذشت سال ها همچنان در پی...

مسئولیت خریدار

- خریدار موظف است در هنگام ثبت نام اطلاعات کاربری را به صورت صحیح وارد نماید، در صورت تغییر و یا...

شرایط و تعهدات

کلیه کاربران سرویسهای  شرکت و کلیه اشخاص پس از تهیه هر یک از سرویسهای  شرکت، موظف به...

بدهی ها

شرکت با اعلام و اخطار قبلی در خصوص تسویه بدهی های معوق حق قطع سرویسی که خریدار برای آن بدهکار است...

نحوه ارتباط طرفین با هم

1- روش ارتباطی مستند شرکت با خریدار، آدرس ایمیل خریدار که حساب کاربری وی در پرتال کاربران ثبت شده...