قوانین تحویل خدمات

1- پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن سرویس خریداری شده ظرف 2 الی 24 ساعت کاری، مراتب از طریق ایمیل مندرج در پروفایل ویا برگه سرویس به خریدار اطلاع داده می شود. عدم دسترسی خریدار به آدرس ایمیل مانع تحویل سرویس نمی گردد.
2- خریدار در صورتیکه در بازه زمانی حداکثر زمان تحویل، ایمیل مذکوررا دریافت ننماید موظف است حداکثر 12 ساعت پس از پایان زمان تحویل مجاز بصورت کتبی وبا امضا نامه، مراتب را به بخش فروش شرکت اعلام نماید.

3- در صورت بروز شرایط ویژه فنی ویا محدودیتهایی که تحویل در زمان مقرر آن انجام نشود، شرکت مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا 2برابر خواهد بود.

4- خریدار موظف به اعلام شرایط مصرف خود می باشد. در مورد نمایندگان، نماینده موظف به اعلام تعداد وب سایتهای خود و همچنین وضعیت مصرف در پیش از خرید است. لذا شرکت  تعهدی نسبت به نقض این موضوع ندارد و تحویل سرویس درصورت عدم تحقق شرایط منتفی تلقی میگردد

5- شرکت مسئولیتی در قبال عدم استفاده خریدار از سرویس خریداری شده وتحویل شده ندارد.

6- سرویسهای مرتبط با دامنه ای که توسط شرکت ثبت ویا تمدید نشده اند ونزد ثبت کننده دیگری می باشند در هنگام پرداخت فاکتور تحویل شده فرض می گردند.
  • 2 Пользователи нашли это полезным
Помог ли вам данный ответ?

Связанные статьи

محتوا

- سرویسهای شرکت می بایست در جهت مقاصد قانونی استفاده گردد. انتقال، نگهداری یا انتشار هر گونه...

گارانتی وپشتیبانی

- کاربر موظف است در هنگام ارتباط با پشتیبانی عفت کلام را رعایت کرده و در صورت هرگونه توهین به...

تغییرات مالکیت

کاربر میتواند سرویس خود را در صورت نیاز به حساب کاربری شخص دیگری در شرکت منتقل کند که این امر...

سلب اختیار

عدم اجراي بخشي از شرايط و قوانین شرکت نسبت به خریدار يا ديگران به منزله سلب حق اجراي قوانین از...

خسارت و رفع مسئولیت

- خدمات مهتاآنلاین به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها...