نحوه ارتباط طرفین با هم

1- روش ارتباطی مستند شرکت با خریدار، آدرس ایمیل خریدار که حساب کاربری وی در پرتال کاربران ثبت شده است، خواهد بود.

2- سرویس دهی در مهتاآنلاین بر پایه احترام متقابل صورت میگیرد و طرفین موظف به حفظ عفت کلام در ارتباط با یکدیگر میباشند. درصورت هرگونه بی احترامی از طرف کاربر شرکت موظف است سرویس دهی به کاربر را متوقف نماید.

3- روش ارتباطی مستند خریدار با شرکت، ثبت تیکت در پرتال پشتیبانی با دریافت شماره پیگیری تیکت و یا ارسال نامه و دریافت رسید کتبی از شرکت خواهد بود.

4- استفاده از ایمیل برای تسهیل انجام کار مقدور بوده لیکن روش مستند در موارد شبهه انگیزبرای خریدار محسوب نمی گردد.


5- شرکت مسئولیتی نسبت به تبعات وخسارات وارد بر خریداری که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را از طرق معتبر به اطلاع شرکت نرسانده است ندارد.

6- هرگونه ارائه تضمین در مورد سرویس از هر طریقی بجز تیکت های پشتیبانی و همچنین موارد مندرج در وب سایت رسمی شرکت فاقد اعتبار بوده و اعتراضات در صورت عدم مغایرت مسموع نخواهد بود.

 
  • 1 utilizatori au considerat informaţia utilă
Răspunsul a fost util?

Articole similare

تعاریف

خریدار کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به خرید و پرداخت هزینه سرویس می نماید....

تغییرات فنی

شرکت حق انجام تغییرات فنی، سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه ای را در سرویسهای ارائه شده دارد. در...

قوانین خاص سرورمجازی

سرور های مجازی تخلفات:سرورهای مجازی برای خدمات ارسال ایمیل...

سلب اختیار

عدم اجراي بخشي از شرايط و قوانین شرکت نسبت به خریدار يا ديگران به منزله سلب حق اجراي قوانین از...

خسارت و رفع مسئولیت

- خدمات مهتاآنلاین به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها...