نحوه ارتباط طرفین با هم

1- روش ارتباطی مستند شرکت با خریدار، آدرس ایمیل خریدار که حساب کاربری وی در پرتال کاربران ثبت شده است، خواهد بود.

2- سرویس دهی در مهتاآنلاین بر پایه احترام متقابل صورت میگیرد و طرفین موظف به حفظ عفت کلام در ارتباط با یکدیگر میباشند. درصورت هرگونه بی احترامی از طرف کاربر شرکت موظف است سرویس دهی به کاربر را متوقف نماید.

3- روش ارتباطی مستند خریدار با شرکت، ثبت تیکت در پرتال پشتیبانی با دریافت شماره پیگیری تیکت و یا ارسال نامه و دریافت رسید کتبی از شرکت خواهد بود.

4- استفاده از ایمیل برای تسهیل انجام کار مقدور بوده لیکن روش مستند در موارد شبهه انگیزبرای خریدار محسوب نمی گردد.


5- شرکت مسئولیتی نسبت به تبعات وخسارات وارد بر خریداری که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را از طرق معتبر به اطلاع شرکت نرسانده است ندارد.

6- هرگونه ارائه تضمین در مورد سرویس از هر طریقی بجز تیکت های پشتیبانی و همچنین موارد مندرج در وب سایت رسمی شرکت فاقد اعتبار بوده و اعتراضات در صورت عدم مغایرت مسموع نخواهد بود.

 
  • 1 Users Found This Useful
這篇文章有幫助嗎?

相關文章

محدوده استفاده از منابع در سرویس های میزبانی وب

- در سرویس های سرورمجازی کاربر حق استفاده از منابع خود به میزان خریداری شده را دارد.در استفاده از...

بازگشت وجه

طبق قوانین حاکم بر سرویس دهی وزارت صنعت، معدن و تجارت اکثر سرویس های ارائه شده می بایست دارای...

تغییرات مالکیت

کاربر میتواند سرویس خود را در صورت نیاز به حساب کاربری شخص دیگری در شرکت منتقل کند که این امر...

سایر قوانین خاص

- خریدار موظف است سرویسهایی که نزد شرکت تمدید می نماید را از نظر تمدید شدن کنترل نموده ودر صورت...

قوانین خاص سرورمجازی

سرور های مجازی تخلفات:سرورهای مجازی برای خدمات ارسال ایمیل...