خسارت و رفع مسئولیت

- خدمات مهتاآنلاین به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن، بی عیب بودن، عدم قطعی، امنیت (علاوه بر ضمانت دیتاسنتر میزبان)و ... ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای مهتاآنلاین که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار می باشند. مهتاآنلاین هیچگونه خسارتی بابت عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی پردازد. مهتاآنلاین تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن داده ها روی سرور طبق قوانین نسخه پشتیبان) نخواهد بود.

- خسارت و بازگشت وجه ، تنها درصورت عدم کیفیت سرویس و قطعی می باشد و شامل سلایق کاربر نیست.

- سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع سرویسها حداکثر معادل هزینه پرداختی آن سرویس توسط خریدار بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.
  • 1 utilizatori au considerat informaţia utilă
Răspunsul a fost util?

Articole similare

قوانین تحویل خدمات

1- پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن سرویس خریداری شده ظرف 2 الی 24 ساعت...

فعالیتهای غیر مجاز خریدار

تخطی از هر یک از شرایط درج شده در ذیل موجب تعلیق سرویس می شود. مهتاآنلاین تنها تشخیص دهنده تخطی...

محتوا

- سرویسهای شرکت می بایست در جهت مقاصد قانونی استفاده گردد. انتقال، نگهداری یا انتشار هر گونه...

تغییرات مالکیت

کاربر میتواند سرویس خود را در صورت نیاز به حساب کاربری شخص دیگری در شرکت منتقل کند که این امر...

گارانتی وپشتیبانی

- کاربر موظف است در هنگام ارتباط با پشتیبانی عفت کلام را رعایت کرده و در صورت هرگونه توهین به...