خسارت و رفع مسئولیت

- خدمات مهتاآنلاین به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن، بی عیب بودن، عدم قطعی، امنیت (علاوه بر ضمانت دیتاسنتر میزبان)و ... ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای مهتاآنلاین که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار می باشند. مهتاآنلاین هیچگونه خسارتی بابت عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی پردازد. مهتاآنلاین تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن داده ها روی سرور طبق قوانین نسخه پشتیبان) نخواهد بود.

- خسارت و بازگشت وجه ، تنها درصورت عدم کیفیت سرویس و قطعی می باشد و شامل سلایق کاربر نیست.

- سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع سرویسها حداکثر معادل هزینه پرداختی آن سرویس توسط خریدار بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.
  • 1 istifadəçi bunu faydalı hesab edir
Bu cavab sizə kömək etdi?

Uyğun məqalələr

فورس ماژور

شرکت هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی،...

بازگشت وجه

طبق قوانین حاکم بر سرویس دهی وزارت صنعت، معدن و تجارت اکثر سرویس های ارائه شده می بایست دارای...

فعالیتهای غیر مجاز خریدار

تخطی از هر یک از شرایط درج شده در ذیل موجب تعلیق سرویس می شود. مهتاآنلاین تنها تشخیص دهنده تخطی...

حداکثر زمان تحویل

1- حداکثر زمان تحویل برای سرویسهای شرکت که با عنایت به شرایط عمومی کشور وبا فرض بدترین حالات ممکن...

محدوده استفاده از منابع در سرویس های میزبانی وب

- در سرویس های سرورمجازی کاربر حق استفاده از منابع خود به میزان خریداری شده را دارد.در استفاده از...