با سلام خدمت کاربران محترم مهتاآنلاین

با توجه به اطلاعیه قبلی در خصوص مشکلات موجود در سیستم مالی و ایمیل، همزمان با راه اندازی سرور جدید زمان انتقال نیز فرا رسیده است که در این باره لازم به توضیحاتی میباشد که در ذیل اعلام شده است.

به استحضار میرسانیم که در انتقال ساعت آتی ممکن است وبسایت مهتاآنلاین برای ساعاتی در دسترس نباشد، در این صورت ارتباط شما با بخش پشتیبانی نیز برای ساعاتی قطع خواهد بود که در صورت نیاز به ارتباط ضروری با بخش پشتیبانی میتوانید از طریق ایمیل آدرس موجود در انتهای این صفحه با ما در ارتباط باشید.

در همین راستا سعی بر این بوده است که انتقال در ساعات بامدادی صورت گیرد که حداقل اختلال را در سیستم پشتیبانی داشته باشیم، اما با این حال انجام برخی اقدامات مانند تغییر آی پی درگاه پرداخت بانکی نیازمند طی نمودن مراحل مشخصی را در ساعات اداری می باشد، لذا ممکن است در روز آتی نیز به مورخ 25/02/1395 مشکلی با پرداخت فاکتورهای خود داشته باشید که میتوانید آن را به ساعات بعدی موکول نمایید.

نکته 1 : در نهایت از شما کاربران محترم خواهشمندیم که با توجه به تهیه نسخه پشتیبان در ساعات بامدادی حتی المقدور از ساعت 24 امشب مورخ 24/02/1935 هیچگونه تراکنش، تیکت، ایجاد تغییرات را در حساب کاربری خود اعمال نفرمایید.
نکته 2 : بعد از انتقال وبسایت ممکن است همچنان سیستم مالی قبلی را مشاهده نمایید که این مورد به حافظه کش مرورگر شما می باشد، لذا قبل از انتقال ناحیه کاربری را به حالت تعمیر خواهیم برد تا وجه تمایزی برای دسترسی به سرور جدید ایجاد شده و از ایجاد تغییرات در اکانت کاربری شما در سرور میزبان قبلی جلوگیری شود. برای حل این مشکل ابتدا یکبار مودم خود را خاموش روشن نموده و سپس در وبسایت مهتاآنلاین کلید های Ctrl+F5 را وارد نمایید تا محتویات وبسایت مجددا برای شما لود شود.

با سپاس

ایمیل پشتیبانی:    mahtaonline@gmail.com


Friday, May 13, 2016

« برگشت