خسارت و رفع مسئولیت

- خدمات مهتاآنلاین به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن، بی عیب بودن، عدم قطعی، امنیت (علاوه بر ضمانت دیتاسنتر میزبان)و ... ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای مهتاآنلاین که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار می باشند. مهتاآنلاین هیچگونه خسارتی بابت عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی پردازد. مهتاآنلاین تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن داده ها روی سرور طبق قوانین نسخه پشتیبان) نخواهد بود.

- خسارت و بازگشت وجه ، تنها درصورت عدم کیفیت سرویس و قطعی می باشد و شامل سلایق کاربر نیست.

- سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع سرویسها حداکثر معادل هزینه پرداختی آن سرویس توسط خریدار بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.
  • 1 کاربر این را مفید یافتند
آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

مقالات مربوطه

رویه حفاظت

شرکت درقبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و حق استفاده وارائه به اشخاص ثالث ویا...

تعاریف

خریدار کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به خرید و پرداخت هزینه سرویس می نماید....

فورس ماژور

شرکت هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی،...

قوانین خاص سرورمجازی

سرور های مجازی تخلفات:سرورهای مجازی برای خدمات ارسال ایمیل...

تغییرات مالکیت

کاربر میتواند سرویس خود را در صورت نیاز به حساب کاربری شخص دیگری در شرکت منتقل کند که این امر...