mahtaonline
««مهتاآنلاین  ،  نسل  سوم فناوری اطلاعات و ارتباطات »»
 
با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما بزرگواران:

تخفیف ویژه تابستانی:
همزمان با فرا رسیدن تابستان 95، امسال نیز همانند سال های قبل فروش تابستانی مهتاآنلاین برقرار است و امیدواریم بتوانیم همچون سال های گذشته سرویس های باکیفیت از 4 موقعیت فیزیکی با قیمتی معقول و کیفیتی مثال زدنی درخدمت شما عزیزان باشیم. تخفیفات در نظر گرفته شده در چند مرحله ارائه خواهند شد و در مرحله اول سرورهای مجازی آمریکا و هلند قرار دارند که به صورت زیر آماده واگذاری به شما عزیزان می باشد.

سرورمجازی آمریکا:
سرورهای مجازی آمریکا با 30% تخفیف اولیه و یا 10% تخفیف دائم.
کاربران گرامی میتوانند کد تخفیف مشخص شده در تاپیک زیر را برای سفارش سرورهای خریداری شده لحاظ نمایند، میزان تخفیف در نظر گرفته شده برای این فروش 20% بوده و تنها در ماه اول خرید لحاظ میشود.
در این راستا برای فروش عمومی این مورد تاپیکی در انجمن وبهاستینگ ایران ایجاد شده است که از شما عزیزان خواهشمندیم که جهت به روز بودن تاپیک و دریافت پاسخ سوالات خود، سوالات خود را در تاپیک مربوطه مطرح بفرمایید.


لینک تاپیک فروش: http://www.webhostingtalk.ir/showthread.php?t=169615&goto=newpost

سرورمجازی هلند:
سرورهای مجازی هلند نیز همچون سرورهای مجازی آمریا دارای تخفیفات یکسانی هستند، اما لازم به توضیحاتی در مورد مزایای این سرورها میباشد، که از جمله آنها میتوان به پینگ تایم بسیار پایین، وارز بودن این سرورها اشاره نمود، لذا کاربرانی که در جهت استفاده موارد شخصی نیاز به سرویس وارز داشته باشند می توانند از این سرویس ها بدون مشکل ابیوز استفاده نمایند، تعداد ارائه شده این نوع سرویس محدود بوده لذا در ابتدا تنها به کاربران مهتاآنلاین در این فروش اطلاع رسانی شده و در صورت نیاز در مراحل بعدی به صورت عمومی به فروش در خواهد آمد.


با سپاس



تلفن              :            08338333179
پورتال مرکزی      : www.mahtaonline.ir

پورتال پرداخت ارزی: www.mahtaonline.ir
پست الکترونیک     :Info@mahtaonline.ir

google-plus-10-icon96x96.png - 6.79 کیلو بایتyoutube-icon128.png - 11.77 کیلو بایتfacebook.png - 2.50 کیلو بایت

لغو عضویت از مهتاآنلاین - Unsubscribe From Mahtaonline
دریافت اشتراک مهتاآنلاین - MahtaOnline Subscription

support@mahtaonline.ir



Saturday, July 9, 2016

« برگشت